ایروبیک

Aerobic

تمرینات ایروبیک، به عنوان ورزش هوازی شناخته می شود. درکنار ایجاد هماهنگی بین دو سیستم حرکتی بدن (عصب و عضله)، ضربان قلب و تنفس شما را برای مدت طولانی بهبود می دهد.

ورزش ایروبیک برای چه افرادی مناسب است؟

ایروبیک برای افراد مبتدی:

افراد مبتدی، برای شروع می توانند این تمرینات را با شدت کمتر و بدون وسیله های کمکی اجرا کنند. به مرور زمان، با افزایش تدریجی مدت و شدت فعالیت، سطح آمادگی هوازی بدن هم بهتر می شود.

علاقه مندان به تناسب اندام

تمرینات ایروبیک، جزء اصلی برنامه تمرینی علاقه مندان به بهبود سیستم قلبی عروقی، استقامت عضلانی و سلامت عمومی بدن است. این افراد می توانند با انتخاب مناسب سطح تمرین و شدت های مختلف، بدن خود را به چالش بکشند و به تناسب اندام دلخواه خود برسند.

هدف کاهش وزن:تمرینات هوازی برای افرادی که به دنبال تناسب اندام با کاهش وزن هستند، بسیار مفید است. این ورزش به کالری سوزی، افزایش متابولیسم و افزایش چربی سوزی در صورت ترکیب با یک رژیم غذایی متعادل کمک می کند.

هدف سلامت قلب:ورزش ایروبیک همرا با ایجاد تناسب اندام، باعث تقویت عضلات قلب و بهبود سلامت قلب و عروق می شود. همینطور به کاهش فشار خون، کاهش خطر بیماری قلبی و بهبود سطح کلسترول کمک کند.

افراد مسن

تمرین ایروبیک به حفظ سلامت قلب و عروق افراد مسن کمک می کند، استقامت عضلات آنها را بهبود می بخشد و به سلامت کلی بدنشان کمک می کند. این ورزش هوازی با شدت کم به سلامت مفاصل نیز بسیار کمک می کند.

افرادی که به دنبال کاهش استرس هستند: تمرینات ایروبیک تاثیر مثبت بر روی بهبود خلق و خو دارد و می تواند با افزایش هورمون سروتونین خون، استرس را کاهش دهد.

بانوان عزیز؛ مهم است که تمرینات ایروبیک را، با شدت مناسب بدن خودتان شروع کنید و به مرور، زمان و شدت آن را افزایش دهید.
در باشگاه جوان پلاس، روزهای یکشنبه و سه شنبه، ساعت ۱۰ الی ۱۱ در کنار نهال جهان بین، مربی با تجربه و آگاه به علم روز ایروبیک، می توانید این رشته ورزشی پرنشاط را تجربه کنید.

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت برای مجموعه ورزشی جوان محفوظ می باشد